Barnedåb

Omgivelserne i og omkring Martino er en skøn oase midt i storbyen. Her kan i fejre festlige anledaninger i ro og mag med udsigt over Marselisborg lystbådehavn, skoven og Aarhus bugten. Vi skaber en mindeværdig og festlig dag for hele familien.

Nedenstående festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2023

DEN GODE BRUNCH – ALT INKLUSIV

  • 1 gl. velkomstdrink, Cava
  • 7-retters brunch-menu
  • Kaffe/te/vand/juice ad libitum i 3 timer.
    Herefter tillæg pr. person pr. time: 59,-
  • Ekstra tilvalg af retter pr. stk./pax 39,-Pris pr. kuvert inkl. lokale og opdækning 498,-

DEN GODE FROKOST (Varighed 11.00 – 17.00)

  • 1 gl. velkomstdrink
  • Frokost buffet
  • Kaffe/te med hjemmelavet sødt
  • Øvrige drikkevarer afregnes efter forbrug

Pris pr. kuvert inkl. lokale og opdækning 519,-

SELSKABSLOKALER MED UDSIGT

I vores lyse restaurant kan du invitere op til 150 gæster. Du er omgivet af en glasfacade fra gulv til loft med udsigt over Marselisborg Lystbådehavn, skoven og Aarhusbugten. De maritime omgivelser danner de perfekte rammer om jeres arrangement og udsigten fuldender oplevelsen.

MAD DER SMAGER
Martino tager vi os god tid til at lytte til jeres ønsker til menu og vine.
Vi benytter de bedste råvarer fra sæsonen og tilbereder dem med kreativitet og kærlighed.
Maden er inspireret ud fra det koncept som I ønsker og vi lover, at I ikke kommer til at gå forgæves, hvis I søger den gode spiseoplevelse.

FLEKSIBLE SELSKABSPAKKER

Vi arbejder efter princippet ”alt kan lade sig gøre”. I kan derfor selv være med til at designe jeres arrangement, så vi sammen skaber den perfekte dag. Vi sørger for, at alt er planlagt til mindste detalje, så I kan koncentrere dig om at nyde dagen og selskabet.

KOM OG MØD OS

I er altid velkomne til at kontakte os for et uforpligtende møde, så vi sammen kan tale om mulighederne og så I kan se vores lokaler og opleve omgivelserne. Det vigtigste for os er, at I får, hvad I ønsker.

DET MED SMÅT

Alle menuer er baseret på min. 15 kuverter. Det præcise antal gæster skal opgives senest 7 dage før afholdelsesdagen. Reducering i gæsteantal herefter medfører betaling af menuen ex. drikkevarer. I prisen er inkluderet festopdækning med årstidens blomster. Afregning sker på dagen, hvis ikke andet er aftalt. Ønskes regningen tilsendt, tillægges faktureringsgebyr på 45,- Ved reducering i oprindeligt bestilt gæsteantal på mere end 20%, forbeholder vi os retten til at ændre i lokaleforhold. Ved levering af mad ud af huset, tillægges 500,- i leveringsomkostninger ved kørsel over 10 km, samt 1000,- i depositum for porcelæn og service. Service skal være rengjort og tilbageleveret senest 3 dage efter afholdt arrangement. Afhentning af service på leveringsadressen koster 500,-
Skulle der mod forventning være indsigelser ang. arrangementet, skal disse sendes skriftligt senest 5 hverdage efter arrangementets afholdelse. Indsigelser herefter vil ikke blive accepteret.

Prisoversigt 7-retter
Brunch

Frokost buffet

279,-

359,-

Velkomstdrink 69,-
Menu tilvalg 39,-
Kaffe / te /
juice / vand
3 timer
149,-
Vin/øl/sodavand
3 timer
399,-
“Bitter” 59,-

Lokaleleje og opdækning

3000,-

Brunch Menu

GRØNT
SKÅRET FRUGT m. brændt hvid chokolade
KÅLSALAT m. æbler, hasselnødder & vinaigrette
KNUSTE KARTOFLER m. citronskal &g urter
GRILLET HJERTESALAT m, løg, urteolie & kerner
TÆRTE m. rødløg, syltede tomater, gedeost & honning
OVERNIGHT OATS m. kompot

MEJERI
BURATA m. balsamico & ”soltørret” tomat
GEDEOST m. honning & valnødder
FRITATA DI PATATE m. spinat, kartofler & rosmarin
YOGHURT m. knas og bær
2 sydlanske oste m. æblekompot
RØRÆG m. purløg & bagte tomater
PORCERET ÆG m. spinat & sauce hollandaise

BAGERI
BRUCHETTA m. tomat & basilikum
STENOVNSBAGT PIZZA m. rosmarinolie & parmesan
ØKOLOGISK MINI SMØRCROISSANT
PAIN AU CHOCOLATE
CREPÉ m. appelsin & perlesukker
CHOUX AU CRAQUELIN m. chokoladecreme

KØD OG FISK
STEGTE OKSEPØLSER m. pebermayonnaise & bagt tomat
KOLDRØGET LAKS m. frisée salat & syrnet fløde
DAMPEDE BLÅMUSLINGER m. aioli
FRITERET HVIDFISK m. dild & soltørrede tomater
SPRØD TOAST m. skinke, tomat & ost

GENERELLE VILKÅR

Følgende sluttidspunkter er gældende, såfremt intet andet er aftalt:

Frokostarrangementer afsluttes senest kl. 17.00

Aftenarrangementer afsluttes senest kl. 02.00

Inkluderet i lokalelejen er bordpyntning med dagens blomster, lys og servietter.
Såfremt der ønskes pyntet med specielt udvalgte blomster, dekorationer eller andet, beregnes et tillæg pr. kuvert efter nærmere aftale.

Se drc’s hjemmeside www.thehost.dk

Festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2023
Vi tager forbehold for stave- og prisfejl.

ÅBNINGSTIDER

MANDAG – SØNDAG: KL. 11.30 – 24.00
(Køkkenet lukker 21.30)