Reception
Vi glæder os til at skabe en festlig og mindeværdig dag for både jer og jeres gæster.
Nedenstående festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2025
- 5 retters receptionsmenu
- Tilvalg af ekstra ret: 39,- pr. kuvert.
- Drikkevarer afregnes efter forbrug
(15-30 kuverter – 279,- pr. person)
(30-60 kuverter – 249,- pr. person)
(60-90 kuverter – 239,- pr. person)
(+90 kuverter – 209,- pr. person)
Vores gæsters favorit sammensætning:
· Hvidløgsstegte tigerrejer med chilivinaigrette & limesaft
· Bruschetta med prosciutto, persillepesto & honningristede valnødder
· Slider med langtidsstegt landgris, brune løg, fetacreme & syltede rødløg
· Mini smørcroissant med salttørret skinke, soltørret tomat & oliven
· Vanilje pannacotta med chokolade-crumble & melisse
SELSKABSLOKALER MED UDSIGT
Du er omgivet af en glasfacade fra gulv til loft med udsigt over Marselisborg Lystbådehavn, skoven og Aarhusbugten. De maritime omgivelser danner de perfekte rammer om jeres arrangement og udsigten fuldender oplevelsen.
MAD DER SMAGER
På Martino tager vi os god tid til at lytte til jeres ønsker til menu og vine. Vi benytter de bedste råvarer fra sæsonen og tilbereder dem med kreativitet og kærlighed. Maden er middelhavs-inspireret, og vi lover, at I ikke kommer til at gå forgæves, hvis I søger den gode spiseoplevelse.
FLEKSIBLE SELSKABSPAKKER
Vi arbejder efter princippet ”alt kan lade sig gøre”. I kan derfor selv være med til at designe jeres arrangement, så vi sammen skaber den perfekte dag. Vi sørger for, at alt er planlagt til mindste detalje, så I kan koncentrere dig om at nyde dagen og selskabet.
KOM OG MØD OS
I er altid velkomne til at kontakte os for et uforpligtende møde, så vi sammen kan tale om mulighederne og så I kan se vores lokaler og opleve omgivelserne. Det vigtigste for os er, at I får, hvad I ønsker.
DET MED SMÅT
Alle menuer er baseret på min. 20 kuverter. Det præcise antal gæster skal opgives senest 7 dage før afholdelsesdagen. Reducering i gæste antal herefter medfører betaling af menuen ex. drikkevarer. I prisen er inkluderet festopdækning med årstidens blomster. Afregning sker på dagen, hvis ikke andet er aftalt. Ønskes regningen tilsendt, tillægges faktureringsgebyr med 45 kr. Ved reducering i oprindeligt bestilt gæsteantal på mere end 20 %, forbeholder vi os retten til at ændre i lokaleforhold. Ved levering og afhentning af mad ud af huset, tillægges 500 kr. i leveringsomkostninger samt 1000 kr. i depositum for porcelæn og service. Skulle der mod forventning være indsigelser ang. arrangementet, skal disse sendes skriftligt senest 5 hverdage efter arrangementets afholdelse.
Indsigelser herefter vil ikke blive accepteret.
GENERELLE VILKÅR
Følgende sluttidspunkter er gældende, såfremt intet andet er aftalt:
Frokostarrangementer afsluttes senest kl. 17.00
Aftenarrangementer afsluttes senest kl. 02.00
Ved bordpyntning er dagens blomster, lys og servietter inkluderet. Såfremt der ønskes pyntet med specielt udvalgte blomster, dekorationer eller andet, beregnes et tillæg pr. kuvert efter nærmere aftale.
Såfremt ikke andet står anført på vores bekræftelse er DRC’s standardregler gældende med hensyn til afbestillingsfrister m.v. Se drc´s hjemmeside www.d-r-c.dk