Reception
Vi glæder os til at skabe en festlig og mindeværdig dag for både jer og jeres gæster.
Nedenstående festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2023
RECEPTIONSMENU 1
Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 229,-
RECEPTION 2
Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 459,-
SELSKABSLOKALER MED UDSIGT
I vores lyse restaurant kan du invitere op til 150 gæster. Du er omgivet af en glasfacade fra gulv til loft med udsigt over Marselisborg Lystbådehavn, skoven og Aarhusbugten. De maritime omgivelser danner de perfekte rammer om jeres arrangement og udsigten fuldender oplevelsen.
MAD DER SMAGER
På Martino tager vi os god tid til at lytte til jeres ønsker til menu og vine. Vi benytter de bedste og mest friske råvarer fra sæsonen og tilbereder dem med kreativitet og kærlighed. Maden er Italiensk-inspireret, og vi lover, at I ikke kommer til at gå forgæves, hvis I søger den gode spiseoplevelse.
FLEKSIBLE SELSKABSPAKKER
Vi arbejder efter princippet ”alt kan lade sig gøre”. I kan derfor selv være med til at designe jeres arrangement, så vi sammen skaber den perfekte dag. Vi sørger for, at alt er planlagt til mindste detalje, så I kan koncentrere dig om at nyde dagen og selskabet.
KOM OG MØD OS
I er altid velkomne til at kontakte os for et uforpligtende møde, så vi sammen kan tale om mulighederne og så I kan se vores lokaler og opleve omgivelserne. Det vigtigste for os er, at I får, hvad I ønsker.
DET MED SMÅT
Alle menuer er baseret på min. 20 kuverter. Det præcise antal gæster skal opgives senest 7 dage før afholdelsesdagen. Reducering i gæste antal herefter medfører betaling af menuen ex. drikkevarer. I prisen er inkluderet festopdækning med årstidens blomster. Afregning sker på dagen, hvis ikke andet er aftalt. Ønskes regningen tilsendt, tillægges faktureringsgebyr med 45 kr. Ved reducering i oprindeligt bestilt gæsteantal på mere end 20 %, forbeholder vi os retten til at ændre i lokaleforhold. Ved levering og afhentning af mad ud af huset, tillægges 300 kr. i leveringsomkostninger samt 1000 kr. i depositum for porcelæn og service. Skulle der mod forventning være indsigelser ang. arrangementet, skal disse sendes skriftligt senest 5 hverdage efter arrangementets afholdelse.
Indsigelser herefter vil ikke blive accepteret.
6-retter | 229,- |
Velkomstdrinks | 69,- |
Kaffe / te ad libitum | 69,- |
Sødt tre slags | 49,- |
Cognac / likør | 59,- |
Lokaleleje og opdækning | 3000,- |
Tillæg ved valg af buffet i stedet for 3-retters menu: 70,- pr. person
GENERELLE VILKÅR
Følgende sluttidspunkter er gældende, såfremt intet andet er aftalt:
Frokostarrangementer afsluttes senest kl. 17.00
Aftenarrangementer afsluttes senest kl. 02.00
Ved bordpyntning er dagens blomster, lys og servietter inkluderet. Såfremt der ønskes pyntet med specielt udvalgte blomster, dekorationer eller andet, beregnes et tillæg pr. kuvert efter nærmere aftale.
Ved mad ud af huset gives 10% rabat på menuen ved minimum 15 kuverter. Transportudgifter er inkluderet ved levering inden for en radius af 20 km fra restauranten.
Såfremt ikke andet står anført på vores bekræftelse er DRC’s standardregler gældende med hensyn til afbestillingsfrister m.v. Se drc´s hjemmeside www.d-r-c.dk
ÅBNINGSTIDER
MANDAG – SØNDAG: KL. 11.30 – 24.00
(Køkkenet lukker 21.30)
JULENS ÅBNINGSTIDER
Vi holder lukket: d. 24. 25. 26. december 2023
Vi har åbent: 27. 28. 29. 30. december
Den 31/12 har vi kun åbent for nytårs take away og årets nytårsfest på Anker
Vi holder lukket 1. januar 2024