Nedenstående festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2024

Livets fester

Den gode dag 1 – Frokost
(Dagsarrangement)

  •  1 gl. velkomstdrink
  •  3 retters menu (Frokostbuffet: Tillæg 35,- pr. person)
  •  Kaffe/te
  • Tilkøb af sødt til kaffen: 59,-

Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 489,-

Den gode dag 1 – alt inklusive
(Varighed 6 timer)

  • 1 gl. velkomstdrink
  • 3-retters menu
  • Kaffe/te med hjemmelavet sødt
  • Blød bar: Restaurantens valg af vinmenu, fadøl og vand
    Herefter tillæg pr. person pr. time kr. 129,-

Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 999,-

Den gode dag 2 – alt inklusive (Varighed 8 timer)

  • 1 gl. velkomstdrink
  • Snacks
  • 3-retters menu (Buffet: Tillæg 70,- pr. person)
  • Kaffe/te med hjemmelavede sødt.
  • Hertil 1. stk. cognac eller likør
  • Gå hjem-menu
  • Udsøgt vinmenu under hele middagen samt fadøl, sodavand & vand.
  • Bar med vin, fadøl, sodavand & vand efter middagen
(Den gode dag 2 – alt inklusiv med
bar med drinks: 1499,-)

Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 1349,-

Selskabslokaler med udsigt

I vores stemningsfulde restaurant kan du invitere op til 140 gæster. Du er omgivet af sand middelhavs-stemning med farverige mosaikker på væggene og grønne planter i lofterne. Lokalernes stemning harmonerer med den maritime følelse på Marselisborg Lystbådehavn og den flotte udsigt over Aarhusbugten.

Mad der smager

På Martino tager vi os god tid til at lytte til jeres ønsker til menu og vine. Vi benytter de bedste råvarer fra sæsonen og tilbereder dem med kreativitet og kærlighed. Maden er middelhavs-inspireret, og vi lover, at du ikke kommer til at gå forgæves, hvis du er ude efter den gode spiseoplevelse.

Fleksible selskabspakker

Vi arbejder efter princippet ”alt kan lade sig gøre”. I kan derfor selv være med til at designe jeres arrangement, så vi sammen skaber den perfekte dag. Vi sørger for, at alt er planlagt til mindste detalje, så I kan koncentrere jer om at nyde dagen og selskabet. Overnatningen har vi også tænkt på. Når festen slutter, kan I med stor fornøjelse slentre 50 meter længere ned af kajen. Her ligger BB-Hotel Aarhus Havnehotel, som har 25 lækre dobbeltværelser med plads til Jer og Jeres gæster, som I med glæde kan booke Jer ind på.

Kom og mød os

I er altid velkomne til at kontakte os for et uforpligtende møde, så vi sammen kan tale om mulighederne og I kan se vores lokaler og omgivelser. Det vigtigste for os er, at I får, hvad I ønsker.

Det med småt

Alle menuer er baseret på min. 20 kuverter. Det præcise antal gæster skal opgives senest 10 dage før afholdelsesdagen. Reducering i gæsteantal herefter medfører betaling af menuen ex. drikkevarer. I prisen er inkluderet festopdækning med årstidens blomster. Afregning sker på dagen, hvis ikke andet er aftalt. Ønskes regningen tilsendt, tillægges faktureringsgebyr på 45 kr. Ved reducering i oprindeligt bestilt gæsteantal på mere end 20%, forbeholder vi os retten til at ændre i lokaleforhold. Ved levering af mad ud af huset, tillægges 500 kr. i leveringsomkostninger ved levering over 10 km, samt 1000 kr. i depositum for porcelæn og service. Service skal være rengjort og tilbageleveret senest 3 dage efter afholdt arrangement. Afhentning af service på leveringsadressen koster 500,-

Skulle der mod forventning være indsigelser ang. arrangementet, skal disse sendes skriftligt senest 5 hverdage efter arrangementets afholdelse. Indsigelser herefter vil ikke blive accepteret.

3 retter

Menu
Velkomstdrink
Snacks
Kaffe / te
Sødt
Cognac / likør
Gå-hjem-menu
Blød bar 4 timer
Hård bar 4 timer
Lokaleleje og opdækning

Tillæg ved valg af buffet i stedet for 3-retters menu: 70,- pr. person

389,-
79,-
79,-
69,-
59,-
69,-
129,-
499,-
599,-
3000,-

4 retter

Menu
Velkomstdrink
Snacks
Kaffe / te
Sødt
Cognac / likør
Gå-hjem-menu
Blød bar 4 timer
Hård bar 4 timer
Lokaleleje og opdækning

Tillæg ved valg af buffet i stedet for 3-retters menu: 70,- pr. person

459,-
79,-
79,-
69,-
59,-
69,-
129,-
499,-
599,-
3000,-

Generelle vilkår

Følgende sluttidspunkter er gældende, såfremt intet andet er aftalt:

Frokostarrangementer afsluttes senest kl. 17.00
Aftenarrangementer afsluttes senest kl. 02.00

Inkluderet i lokalelejen er bordpyntning med dagens blomster, lys og servietter.
Såfremt der ønskes pyntet med specielt udvalg-te blomster, dekorationer eller andet, beregnes et tillæg pr. kuvert efter nærmere aftale. Såfremt ikke andet står anført på vores bekræftelse er DRC’s standardregler gældende med hensyn til afbestillingsfrister m.v.

Se drc’s hjemmeside www.thehost.dk

Festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2024

Vi tager forbehold for stave- og prisfejl.