Konfirmation

Omgivelserne i og omkring Martino er en skøn oase midt i storbyen.
Her kan i fejre konfirmation med udsigt over Marselisborg Lystbådehavn, skoven og Aarhusbugten. Lokalerne kan rumme fra 15 til 150 personer.

Vi glæder os til at skabe en festlig og mindeværdig dag for både jer og jeres gæster.

Nedenstående festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2023

Den gode frokost
(Varighed 11.00-17.00)

• 1 gl. velkomstdrink
• Frokost buffet
• Kaffe/te med hjemmelavet sødt
• Øvrige drikkevarer afregnes efter forbrug

Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 519,-

Den gode dag – alt inklusiv

• 1 gl. velkomstdrink
• 3 retters menu
• Kaffe/te med hjemmelavet sødt
• 4 timers blød bar: Restaurantens valg af vinmenu, fadøl, sodavand og vand Herefter tillæg pr. person pr. time kr. 129,-

Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 898,-

Luksusfesten- alt inklusiv

• 1 gl. velkomstdrink
• Snacks
• 4-retters menu
• Kaffe/te med hjemmelavede sødt.
• Hertil 1. stk. cognac eller likør
• Gå hjem-menu
• Udsøgt vinmenu under hele middagen samt fadøl, sodavand & vand.
• 6 timers bar med longdrinks, vin, fadøl, sodavand & vand efter middagen Herefter tillæg pr. person, pr. time kr. 149,-

Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 1179,-

SELSKABSLOKALER MED UDSIGT

I vores lyse restaurant kan du invitere op til 150 gæster. Du er omgivet af en glasfacade fra gulv til loft med udsigt over Marselisborg Lystbådehavn, skoven og Aarhusbugten. De maritime omgivelser danner de perfekte rammer om jeres arrangement og udsigten fuldender oplevelsen.

MAD DER SMAGER

På Martino tager vi os god tid til at lytte til jeres ønsker til menu og vine. Vi benytter de bedste råvarer fra sæsonen og tilbereder dem med kreativitet og kærlighed. Maden er inspireret af det sydenlandske køkken , og vi lover, at I ikke kommer til at gå forgæves, hvis I søger den gode spiseoplevelse.

FLEKSIBLE SELSKABSPAKKER

Vi arbejder efter princippet ”alt kan lade sig gøre”. I kan derfor selv være med til at designe jeres arrangement, så vi sammen skaber den perfekte dag. Vi sørger for, at alt er planlagt til mindste detalje, så I kan koncentrere dig om at nyde dagen og selskabet.

KOM OG MØD OS

I er altid velkomne til at kontakte os for et uforpligtende møde, så vi sammen kan tale om mulighederne og så I kan se vores lokaler og opleve omgivelserne. Det vigtigste for os er, at I får, hvad I ønsker.

DET MED SMÅT

Alle menuer er baseret på min. 15 kuverter. Det præcise antal gæster skal opgives senest 7 dage før afholdelsesdagen. Reducering i gæste antal herefter medfører betaling af menuen ex. drikkevarer. I prisen er inkluderet festopdækning med årstidens blomster. Afregning sker på dagen, hvis ikke andet er aftalt. Ønskes regningen tilsendt, tillægges faktureringsgebyr med 45 kr. Ved reducering i oprindeligt bestilt gæsteantal på mere end 20 %, forbeholder vi os retten til at ændre i lokaleforhold. Ved levering og afhentning af mad ud af huset, tillægges 500 kr. i leveringsomkostninger ved kørsel over 10 km, samt 1000 kr. i depositum for porcelæn og service. Service skal være rengjort og tilbageleveret senest 3 dage efter afholdt af arrangement. Afhentning af service på leveringsadressen koster 500,-

Skulle der mod forventning være indsigelser ang. arrangementet, skal disse sendes skriftligt senest 5 hverdage efter arrangementets afholdelse.
Indsigelser herefter vil ikke blive accepteret.

3-retter 4-retter
Menu 389,- 459,-
Velkomstdrink 69,- 69,-
Snacks 79,- 79,-
Kaffe/te 69,- 69,-
Sødt 59,- 59,-
Cognac / likør 69,- 69,-
Gå-hjem-menu 129,- 129,-
Blødbar 4 timer 499,- 499,-
Hårdbar 4 timer 599,- 599,-
Lokaleleje og opdækning 3000,- 3000,-

Tillæg ved valg af buffet i stedet for 3-retters menu: 70,- pr. person

GENERELLE VILKÅR

Følgende sluttidspunkter er gældende, såfremt intet andet er aftalt:

Frokostarrangementer afsluttes senest kl. 17.00

Aftenarrangementer afsluttes senest kl. 02.00

Ved bordpyntning er dagens blomster, lys og servietter inkluderet. Såfremt der ønskes pyntet med specielt udvalgte blomster, dekorationer eller andet, beregnes et tillæg pr. kuvert efter nærmere aftale.

Ved mad ud af huset gives 10% rabat på menuen ved minimum 15 kuverter. Transportudgifter er inkluderet ved levering inden for en radius af 10 km fra restauranten.

Såfremt ikke andet står anført på vores bekræftelse er DRC’s standardregler gældende med hensyn til afbestillingsfrister m.v. Se drc´s hjemmeside www.d-r-c.dk

ÅBNINGSTIDER

MANDAG – SØNDAG: KL. 11.30 – 24.00
(Køkkenet lukker 21.30)

JULENS ÅBNINGSTIDER

Vi holder lukket: d. 24. 25. 26. december 2023

Vi har åbent: 27. 28. 29. 30. december

Den 31/12 har vi kun åbent for nytårs take away og årets nytårsfest på Anker

Vi holder lukket 1. januar 2024